SPCleantech to sieć współpracujących ze sobą podmiotów związanych z branżą cleantech które łączą swoje zasoby, wiedzę i umiejętności w celu osiągnięcia wspólnych celów.
Głównym celem SPCleantech jest stworzenie  dynamicznego ekosystemu, który zachęca do wymiany wiedzy, promuje innowacje oraz napędza wzrost gospodarczy i konkurencyjność swoich członków.
Oto niektóre z głównych korzyści płynących z członkostwa w innowacyjnym klastrze SPCleantech:

  • Współpraca i networking
  • Dostęp do zasobów 
  • Wymiana wiedzy i szkoleń
  • Innowacje i badania 
  • Wspólne promocje i marketing 
  • Wsparcie instytucjonalne 
  • Rozwiązanie wspólnych problemów

Razem możemy więcej - dołącz do nas

SPCleantech wspiera działania podejmowane w celu ograniczenia negatywnego wpływu na środowisko naturalne i zapewnienie bardziej zrównoważonego i ekologicznego podejścia do działalności gospodarczej oraz dotyczące wykorzystania nowoczesnych technologii cyfrowych w celu optymalizacji procesów biznesowych, zwiększenia efektywności i poprawy konkurencyjności.

Więcej informacji na temat korzyści z członkostwa

W czwartek, 16.02.2017 SPCleantech zorganizował we współpracy z Pre Acceleration Point kolejne wydanie NordicHouse Café dla Start-upówTe cykliczne spotkania w formie nieformalnych spotkań networkingowych są kontynuacją warsztatów dla Start-upów i 2 konferencji zorganizowanych we współpracy z NordicHouse oraz KIC InnoEnergy.

Spotkanie networkingowe odbyło się w piwnicy siedziby SPCleantech, NordicHouse, ul. św. Anny 5 w Krakowie. 

Tematem wydarzenia było „Jak dać „kopa” swojemu Start-upowi. Co to jest trakcja?”

Gość specjalnym spotkania networkingowgo dla Start-upów był tym razem Piotr Przewrocki, mentor, inwestor, zarzadzający funduszem QBN Seed Fund. Piotr przedstawił problematykę trakcji z punktu widzenia inwestora na przykładzie własnego Start-upu wspieranego przez QBN Seed Fund. Po prezentacji wywiązała sie ciekawa dyskusja na temat znaczenia trakcji, oraz jej kanałów w celu dotarcia do jak największej ilości klientów.

„Start-up to firma zaprojektowana do szybkiego wzrostu. Fakt, iż firma została niedawno założona, nie czyni jej start-upem. Start-up nie musi też wcale działać w branży technologicznej, korzystać z inwestycji typu VC ani też mieć określonej strategii wyjścia. Jedyną istotną cechą jest wzrost. Wszystko inne, co wiążemy ze startupami, wynika właśnie ze wzrostu” – Paul Graham
Trakcja to wzrost.
Dążenie do uzyskania trakcji definiuje Start-up.