W czwartek, 16.02.2017 SPCleantech zorganizował we współpracy z Pre Acceleration Point kolejne wydanie NordicHouse Café dla Start-upów. Te cykliczne spotkania w formie nieformalnych spotkań networkingowych są kontynuacją warsztatów dla Start-upów i 2 konferencji zorganizowanych we współpracy z NordicHouse oraz KIC InnoEnergy.
Spotkanie networkingowe odbyło się w piwnicy siedziby SPCleantech, NordicHouse, ul. św. Anny 5 w Krakowie.
Tematem wydarzenia było „Jak dać „kopa” swojemu Start-upowi. Co to jest trakcja?”
Gość specjalnym spotkania networkingowgo dla Start-upów był tym razem Piotr Przewrocki, mentor, inwestor, zarzadzający funduszem QBN Seed Fund. Piotr przedstawił problematykę trakcji z punktu widzenia inwestora na przykładzie własnego Start-upu wspieranego przez QBN Seed Fund. Po prezentacji wywiązała sie ciekawa dyskusja na temat znaczenia trakcji, oraz jej kanałów w celu dotarcia do jak największej ilości klientów.
„Start-up to firma zaprojektowana do szybkiego wzrostu. Fakt, iż firma została niedawno założona, nie czyni jej start-upem. Start-up nie musi też wcale działać w branży technologicznej, korzystać z inwestycji typu VC ani też mieć określonej strategii wyjścia. Jedyną istotną cechą jest wzrost. Wszystko inne, co wiążemy ze startupami, wynika właśnie ze wzrostu” – Paul Graham
Trakcja to wzrost.
Dążenie do uzyskania trakcji definiuje Start-up.