SPCleantech to sieć współpracujących ze sobą podmiotów związanych z branżą cleantech które łączą swoje zasoby, wiedzę i umiejętności w celu osiągnięcia wspólnych celów.
Głównym celem SPCleantech jest stworzenie  dynamicznego ekosystemu, który zachęca do wymiany wiedzy, promuje innowacje oraz napędza wzrost gospodarczy i konkurencyjność swoich członków.
Oto niektóre z głównych korzyści płynących z członkostwa w innowacyjnym klastrze SPCleantech:

  • Współpraca i networking
  • Dostęp do zasobów 
  • Wymiana wiedzy i szkoleń
  • Innowacje i badania 
  • Wspólne promocje i marketing 
  • Wsparcie instytucjonalne 
  • Rozwiązanie wspólnych problemów

Razem możemy więcej - dołącz do nas

SPCleantech wspiera działania podejmowane w celu ograniczenia negatywnego wpływu na środowisko naturalne i zapewnienie bardziej zrównoważonego i ekologicznego podejścia do działalności gospodarczej oraz dotyczące wykorzystania nowoczesnych technologii cyfrowych w celu optymalizacji procesów biznesowych, zwiększenia efektywności i poprawy konkurencyjności.

Więcej informacji na temat korzyści z członkostwa

SPCleantech jako Pre-Accelerator Point dla polskich start-upów zorganizował 14.11.2016 piąte warsztaty Pitch your business to investors and customers z cyklu 6 warsztatów i 2 konferencji. Celem warsztatów było przekazanie doświadczeń polskich i skandynawskich mentorów polskim start-upom i coachom. SPCleantech współpracuje z grupą doświadczonych mentorów z Danii, Finlandii i Szwecji.

Pitch your business to investors and customers

Zaprezentuj swojego Start-upa

  • Właściciel jest najlepszym sprzedawcą i reprezentantem start-upu
  • Ćwicz jak najczęściej prezentowanie i występowanie publiczne przed spotkaniem z inwestorami
  • Każdy start-up ma swoją historię i twoim zadaniem jest jej opowiedzenie
  • Musisz się nauczyć prezentować twój start-up na wiele różnych sposobów
  • Każdy start-up potrzebuje high concept pitch, elevator pitch i pitch deck
  • Pitch deck jest prezentacją składającą się z 10-15 slajdów opisujących twoją wizję, team i model biznesowy
  • Przygotuj swoją prezentację tak by adresowała różnych odbiorców 
  • Zawsze bierz pod uwagę cele twoich odbiorców i to czego chcą się dowiedzieć
  • Dowiedz się jak najwięcej o twoim inwestorze przed spotkaniem i bądź przygotowany
  • Get out there and pitch!

Nasi mentorzy: Niels Mengel (DK) i Janusz Kahl

CV-Niels Mengel.dk