SPCleantech organizuje wspólnie z Polskim Stowarzyszeniem Budownictwa Ekologicznego (PLGBC)
warsztaty dla architektów i developerów

"Zielone budownictwo - moda czy konieczność? 
Czy warto certyfikować budynki?"

Data: poniedziałek, 26.06.2017, godz. 14.00-17.00
Miejsce: NordicHouse, ul. św. Anny 5

W związku z rosnącą popularnością certyfikacji wielokryterialnych i zaobserwowanym wzrostem liczby przyznanych certyfikatów w Polsce, można zadać sobie pytanie, czy jest to przejściowa moda czy konieczność wynikająca z potrzeb rynku? Spróbujemy odpowiedzieć na te pytania podczas kolejnych warsztatów dla architektów i developerów.

  • Prezentacja South Poland Cleantech Cluster oraz wprowadzenie do tematu - Janusz Kahl, prezes SPCleantech
  • "Polska liderem certyfikacji wielokryterialnej w Europie Środkowo-Wschodniej - raport 2017" - Alicja Kuczera, dyr. Polish Green Building Council (PLGBC)
  • "Wprowadzenie do LEED, BREEAM oraz pozostałych systemów certyfikacji wielokryterialnej - Ewa Kosmala, Technical Manager w Knauf Insulation, członek Zarządu PLGBC
  • “Nowoczesne budynki biurowe - wpływ projektowania zintegrowanego i rozwiązań architektonicznych na efektywność i jakość środowiska pracy. Na przykładzie certyfikacji ekologicznej zespołu budynków biurowych UMWM w Krakowie.” - Bartłomiej Kisielewski - architekt, partner w HORIZONE Studio, członek Zarządu PLGBC.
  • Przyklad z punktu widzenia inwestora certyfikacji zespołu budynków biurowych w Krakowie - Skanska Property Poland Sp. z o.o., Michał Marszałek, Green Business Coordinator 
  • Małopolski Certyfikat Budownictwa Energooszczędnego (Standard, Premium) - Małgorzata Fedorczak-Cisak, dyr. MCBE

Współorganizator:

SPCleantech jako Pre-Accelerator Point dla polskich start-upów zorganizował 14.11.2016 piąte warsztaty Pitch your business to investors and customers z cyklu 6 warsztatów i 2 konferencji. Celem warsztatów było przekazanie doświadczeń polskich i skandynawskich mentorów polskim start-upom i coachom. SPCleantech współpracuje z grupą doświadczonych mentorów z Danii, Finlandii i Szwecji.

Pitch your business to investors and customers

Zaprezentuj swojego Start-upa

  • Właściciel jest najlepszym sprzedawcą i reprezentantem start-upu
  • Ćwicz jak najczęściej prezentowanie i występowanie publiczne przed spotkaniem z inwestorami
  • Każdy start-up ma swoją historię i twoim zadaniem jest jej opowiedzenie
  • Musisz się nauczyć prezentować twój start-up na wiele różnych sposobów
  • Każdy start-up potrzebuje high concept pitch, elevator pitch i pitch deck
  • Pitch deck jest prezentacją składającą się z 10-15 slajdów opisujących twoją wizję, team i model biznesowy
  • Przygotuj swoją prezentację tak by adresowała różnych odbiorców 
  • Zawsze bierz pod uwagę cele twoich odbiorców i to czego chcą się dowiedzieć
  • Dowiedz się jak najwięcej o twoim inwestorze przed spotkaniem i bądź przygotowany
  • Get out there and pitch!

Nasi mentorzy: Niels Mengel (DK) i Janusz Kahl

CV-Niels Mengel.dk