South Poland Cleantech Cluster

Janusz Kahl, CEO w South Poland Cleantech Cluster został wybrany przez Komisję Europejską na członka Komitetu Sterującego projektu

„Skills for smart industrial specialization and digital transformation”
(„Umiejętności na rzecz inteligentnej specjalizacji przemysłowej i transformacji cyfrowej”)

dla Executive Agency for Small and Me-dium-sized Enterprises (EASME - Agencja Wykonawcza ds. Małych i Średnich Przedsiębiorstw) działających w ramach uprawnień przekazanych przez Komisję Europejską, EASME / DG GROW, który został przyznany PriceWaterhouseCoopers (PwC) w Luksemburgu.

EASME jest największą Agencją unijną zarządzającą m.in. środkami unijnymi z programów HORIZON 2020, COSME, LIFE, ERASMUS+.

Członkowie komitetu sterującego mają:

  • monitorować prace oraz wykonywać przeglądy raportów opracowanych przez PwC
  • spotykać się w Brukseli z EASME i Komisją Europejską, aby dokonać przeglądu postępów i omówić przygotowanie sprawozdań okresowych, które powinny zostać zatwierdzone przez Komitet Sterujący
  • uczestniczyć w telekonferencjach
  • udzielać doradztwa i wskazówek w trakcie pracy

Zobacz więcej: Komitet Sterujący

SPCleantech jako Pre-Accelerator Point dla polskich start-upów zorganizował 14.11.2016 piąte warsztaty Pitch your business to investors and customers z cyklu 6 warsztatów i 2 konferencji. Celem warsztatów było przekazanie doświadczeń polskich i skandynawskich mentorów polskim start-upom i coachom. SPCleantech współpracuje z grupą doświadczonych mentorów z Danii, Finlandii i Szwecji.

Pitch your business to investors and customers

Zaprezentuj swojego Start-upa

  • Właściciel jest najlepszym sprzedawcą i reprezentantem start-upu
  • Ćwicz jak najczęściej prezentowanie i występowanie publiczne przed spotkaniem z inwestorami
  • Każdy start-up ma swoją historię i twoim zadaniem jest jej opowiedzenie
  • Musisz się nauczyć prezentować twój start-up na wiele różnych sposobów
  • Każdy start-up potrzebuje high concept pitch, elevator pitch i pitch deck
  • Pitch deck jest prezentacją składającą się z 10-15 slajdów opisujących twoją wizję, team i model biznesowy
  • Przygotuj swoją prezentację tak by adresowała różnych odbiorców 
  • Zawsze bierz pod uwagę cele twoich odbiorców i to czego chcą się dowiedzieć
  • Dowiedz się jak najwięcej o twoim inwestorze przed spotkaniem i bądź przygotowany
  • Get out there and pitch!

Nasi mentorzy: Niels Mengel (DK) i Janusz Kahl

CV-Niels Mengel.dk