South Poland Cleantech Cluster

jest platformą współpracy pomiędzy firmami, uniwersytetami i jednostkami badawczo-wdrożeniowymi, jednostkami samorządu terytorialnego (gminy, miasta) oraz organizacjami pozarządowymi.

Wizją South Poland Cleantech Cluster jest stworzenie wiodącego cleantech klastra w Europie Centralnej oraz jednego z bardziej  konkurencyjnych klastrów na świecie poprzez stworzenie ponadprzeciętnego środowiska innowacyjnego i badawczego w celu wprowadzania technologii i usług cleantech do różnych sektorów i łańcuchów wartości.

SPCleantech skupia członków i partnerów wokół następujących platform współpracy:

  • inteligentne, niskoemisyjne budynki / systemy zarządzania /  ekologiczne materiały budowlane
  • Smart city / zrównoważony rozwój miast / e-mobilność
  • wydajność energetyczna
  • smart grid / odnawialne źródła energi (OZE)
  • Big Data
  • internet rzeczy (IoT), internet wszystkiego (IoE)
  • bio-gospodarka
  • gospodarka w obiegu zamkniętym (circular economy)

SPCleantech jako Pre-Accelerator Point dla polskich start-upów zorganizował 14.11.2016 piąte warsztaty Pitch your business to investors and customers z cyklu 6 warsztatów i 2 konferencji. Celem warsztatów było przekazanie doświadczeń polskich i skandynawskich mentorów polskim start-upom i coachom. SPCleantech współpracuje z grupą doświadczonych mentorów z Danii, Finlandii i Szwecji.

Pitch your business to investors and customers

Zaprezentuj swojego Start-upa

  • Właściciel jest najlepszym sprzedawcą i reprezentantem start-upu
  • Ćwicz jak najczęściej prezentowanie i występowanie publiczne przed spotkaniem z inwestorami
  • Każdy start-up ma swoją historię i twoim zadaniem jest jej opowiedzenie
  • Musisz się nauczyć prezentować twój start-up na wiele różnych sposobów
  • Każdy start-up potrzebuje high concept pitch, elevator pitch i pitch deck
  • Pitch deck jest prezentacją składającą się z 10-15 slajdów opisujących twoją wizję, team i model biznesowy
  • Przygotuj swoją prezentację tak by adresowała różnych odbiorców 
  • Zawsze bierz pod uwagę cele twoich odbiorców i to czego chcą się dowiedzieć
  • Dowiedz się jak najwięcej o twoim inwestorze przed spotkaniem i bądź przygotowany
  • Get out there and pitch!

Nasi mentorzy: Niels Mengel (DK) i Janusz Kahl

CV-Niels Mengel.dk